"bestprinter.ro" livreaza produsele exclusiv prin intermediul firmelor de curierat rapid (ex. Fan Courier) in toate localitatile din Romania sau prin intermediul agentilor proprii.
Comenzile a caror valoare este peste 600 lei (TVA inclus) beneficiaza de transport STANDARD gratuit in toate localitatile din Romania daca plata s-a realizat prin transfer bancar (ordin de plata sau plata cu cardul online).
Pentru comenzile a caror valoare este sub 600 lei (TVA inclus) costul transportului STANDARD va fi de:
- 20 lei (TVA inclus) pentru comenzile achitate prin banca (ordin de plata sau online prin card bancar);
Pentru comenzile cu expedierea produselor cu serviciul EXPRESS, valoarea transportului este de 25 lei (TVA inclus) indiferent de valorea comenzii.
Pentru coletele voluminoase (imprimante/servere/workstation) transportul poate fi mai mare.
Data estimata de livrare poate varia in functie de produs si este afisata in pagina produsului precum si in e-mailul de confirmare a Comenzii si poate varia intre 1-7 zile lucratoare.
În mod excepțional durata de livrare poate fi depăsită (ex.: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi: conditii meteorologice nefavorabile, blocaje rutiere, etc.), caz în care veți fi anunțat telefonic sau prin e-mail.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii de catre Vanzator conform legislatiei in vigoare.
Comenzile primite după ora 13.30 sunt expediate a doua zi lucratoare.
Dupa predarea coletului/coletelor catre firma de curierat rapid vei primi un e-mail de confirmare.
Din momentul expedierii coletului de către firma noastră, nu mai suntem in nici un fel raspunzatori pentru termenul de livrare, responsabilitatea revenind in intregime firmelor de curierat rapid.
La primirea coletului, va rugam sa verificati integritatea ambalajului, precum si prezenta facturii fiscale.
Daca sunt deteriorari vizibile ale coletului in momentul livrarii prin curier, va rugam sa refuzati acceptarea coletului.
Produsele pleaca din depozitul nostru ambalate in cutii de carton si sigilate.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare impreuna cu agentul de curierat. In cazuri severe se poate refuza integral primirea si plata coletului.
"bestprinter.ro" livreaza produsele exclusiv prin intermediul firmelor de curierat rapid in toate localitatile din Romania sau prin intermediul agentilor proprii.
Preţul transportului pentru livrările prin curier rapid va fi afişat în pagina de confirmare a comenzii, înainte de finalizarea ei si in e-mailul de confirmare a Comenzii.
Data estimata de livrare poate varia in functie de produs si este afisata in pagina produsului precum si in e-mailul de confirmare a Comenzii si poate varia intre 1-7 zile lucratoare.
În mod excepțional durata de livrare poate fi depăsită (ex.: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi: conditii meteorologice nefavorabile, blocaje rutiere, etc.), caz în care veți fi anunțat telefonic sau prin e-mail.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii de catre Vanzator conform legislatiei in vigoare.
Comenzile primite după orele 13.30 sunt procesate a doua zi lucrătoare.
Dupa predarea coletului/coletelor catre firma de curierat veti primi un e-mail de confirmare.
Din momentul expedierii coletului de către firma noastră, nu mai suntem in nici un fel raspunzatori pentru termenul de livrare, responsabilitatea revenind in intregime firmelor de curierat rapid.
De regula produsele pleaca din depozitul nostru ambalate in cutii de carton si sigilate cu banda adeziva alba cu inscriptia “Atentie fragil”.
La primirea coletului, va rugam sa verificati integritatea ambalajului, precum si prezenta facturii fiscale.
Daca sunt deteriorari vizibile ale coletului in momentul livrarii prin curier, va rugam sa refuzati acceptarea coletului.
Receptia coletelor sau produselor care prezinta urme de neconformitati, fara respectarea indicatiilor nostre privind receptia coletelor, se realizeaza prin asumarea raspunderii de catre client.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare impreuna cu agentul de curierat. In cazuri severe se poate refuza integral primirea si plata coletului.
Tranferul riscului se realizeaza conform O.G 34/2014, art 20:
“În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator.”
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata dupa cum urmeaza:
- La livrare pentru produsele achitate in avans prin ordin de plata sau cu cardul online;
- Doar dupa incasarea contravalorii de catre curier in cazul livrarii produselor in sistem ramburs. Acesta este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalorii a acestora.
Termeni si Conditii Retur
Conform OG 34/2014 "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Ca atare, consumatorul are dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate si platite prin site, sa notifice in scris SC ART IT SOLUTIONS AC SRL prin trimiterea unei solicitari via email la adresa “contact@bestprinter.ro” asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate, fara obligativitatea invocarii unui motiv anume.
SC ART IT SOLUTIONS AC SRL are obligatia sa returneze in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea returului, contravaloarea produselor, daca acestea au fost achitate si daca indeplinesc conditiile de retur.
Indiferent de metoda folosita la plata returnarea contravalorii se va face prin tranzactie bancara intr-un cont bancar furnizat de client.
Se ramburseaza valoarea produsului, fara taxele de transport.
In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
Procedura retur:
- Trimiteti un email la adresa “contact@bestprinter.ro” cu subiectul “solicitare retur” care sa contina: numele si prenumele/denumirea juridica cumparator, telefon, seria si numarul facturii bunului de returnat, data primirii produselor, denumirea produsului, optional – motivul returului;
- In termen de maxim 2 zile lucratoare veti primi prin e-mail numarul de inregistrare al cererii. Iar in cazul persoanelor juridice daca returul se accepta sau nu.
- Dupa primirea instiintarii veti returna produsele prin curierat la adresa: Str. Liviu Rebreanu, nr. 50, Timisoara, pentru SC ART IT SOLUTIONS AC SRL – RETURURI. Coletul trebuie sa contina fie o referire la numarul de inregistrare a cererii de retur, fie copie dupa factura.
Daca se constata ca produsele indeplinesc toate conditiile impuse mai jos atunci veti fi contactat pentru a ne comunica contul bancar.
Daca produsele returnate sunt deteriorate, au semne clare de utilizare si nu pot fi vandute ca si produse noi, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre produse noi si cele deja utilizate. Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client dupa receptionarea si verificarea produselor.
In cazul in care produsele sunt intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lor ne rezervam dreptul de a refuza returul. In acest caz produsele vor fi trimise inapoi prin curier, iar taxele aferente transportului vor fi suportate de catre client.
Conditii de acceptare retur:
- Produsele vor fi returnate în ambalajul original nedeteriorat cu toate accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri, suporturi, suruburi etc.), cu etichetele intacte si documentele care le-au însoțit;
-daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului;
- in cazul in care a fost testat/utilizat, produsul trebuie sa nu fie deteriorat sau sa nu prezinte urme vizibile de utilizare;
- coletele trimise sa fie ambalat intr-un mod care sa protejeze produsul si ambalajul original pe toata durata transportului.
Următoarele categorii de produse NU se pot returna decat sigilate:
1. Consumabile (filtre și cartușe, cartușe refil, acumulatori, cartușe imprimantă, etc.);
2. Extensii de garanții;
3. Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate;
4. Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate).
Atentie! NU POT FI RETURNATE produsele aduse in stoc in urma unei “comenzi speciale” ferme si a efectuarii platii in avans.
ATENTIE! Daca produsele returnate fac parte dintr-o comanda plasata pe baza configuratoarelor de pe site (Configuratoare Server, Configuratoare Workstation, CTO, Configure To Order), ne rezervam dreptul de a percepe o taxa de 20% din contravaloarea produselor returnare reprezentand serviciile de manopera aferente asamblarii, actualizarii software si testarii produselor livrate.
NU POT FI RETURNATE produsele asamblate la cerere din produse noi, produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.
NU VOM ACCEPTA colete:
- trimise fara notificare prealabila sau fara elementele necesare identificarii returului;
- deteriorate ca urmare a ambalarii necorespunzatoare;
- care sunt expediate catre noi cu ramburs sau plata taxelor de livrare.
Ne puteti scrie si pe adresa contact@bestprinter.ro sau folosind formularul de contact de pe site.
Pentru sugestii si reclamatii ne puteti suna la numarul de telefon: 0722843911